ראשי
> איתור וגיוס, דור ה Y, חברות השמה וכח אדם, מודעות דרושים, מעסיקים, משרות > לשווק מלוכה – למצוא אתונות. מבוא לאיתור ופיתוי אה… עובדים..
לשווק מלוכה – למצוא אתונות. מבוא לאיתור ופיתוי אה… עובדים..
זן מיוחד של מודעות דרושים מתפשט בגלים במחזוריות כמעט קבועה:
רוצה עבודה עם רכב ונייד על חשבוננו?
רוצה מסך 37 אינץ' (החודש: 2 זוכים!)?
כבר מהכותרת ברור מה חושב המעסיק/המגייס על קהל היעד שלו: טיפש, פתי, מרוכז בעצמו, חסר מחויבות ואחריות, רודף גימיקים, לא ממוקד, ורפה שכל.
שאלה:
אתם באמת מעוניינים להעסיק את מי שמזדהה עם המסר במודעה כזו?
ועוד אחת:
ואלו העובדים שאתם מעוניינים שיבואו במגע איתנו, הלקוחות שלכם?
:קטגוריותאיתור וגיוס, דור ה Y, חברות השמה וכח אדם, מודעות דרושים, מעסיקים, משרות
תגובות (0)
Trackbacks (0)
כתיבת תגובה
טראקבאק
תגובות אחרונות